۱۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۴۶

محبی خبر داد:

کمک 130 میلیون ریالی کارکنان منطقه ویژه پارس به زندانیان جرایم غیرعمد

کمک 130 میلیون ریالی کارکنان منطقه ویژه پارس به زندانیان جرایم غیرعمد

عسلویه - خبرگزاری مهر: مدیرعامل ستاد کمک های دیه و معاون اداره کل زندان‌های استان بوشهر از کمک 130 میلیون ریالی کارکنان منطقه ویژه پارس به زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محبی بعدازظهر یکشنبه در جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم مالی غیرعمد در عسلویه اظهار داشت: ستاد دیه ستادی است که از کمک‌های خیرین و مردم به وجود آمده و مشمول افرادی است که جرایم غیر عمدی مانند تصادف، نفقه و چک بلامحل و جرایم غیرعمد مرتکب شده‌اند.

وی مهریه‌های بالا را یکی از عوامل حضور افراد در زندان‌ دانست و تاکید کرد: دولت در زمینه کاهش سقف مهریه‌ها اقدامات ارزشمندی انجام داده و ما هم باید با تلاش و کوشش، فرهنگ غلط مهریه‌های بالا و خارج از توان را از جامعه ریشه‌کن کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر به آزادسازی 186 زندانی جرائم غیرعمد با 140 میلیارد ریال بدهی توسط ستاد دیه استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: زندانیان جرائم غیرعمد در زندان های استان بوشهر چشم انتظار حمایت افراد نیکوکار برای رهایی از زندان هستند.

وی افزود: ستاد دیه ستادی مردمی است که با استفاده از کمک‌های مردمی زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌‌کند و هیچگونه ردیف بودجه مشخصی ندارد ولی دولت با توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه، در این زمینه تمهیداتی داشته است.

مدیرعامل ستاد کمک های دیه استان بوشهر گفت: امروز در پایان جشن گلریزان در سازمان منطقه ویژه پارس، حدود 13 میلیون تومان ریال کمک نقدی از سوی شرکت‌کنندگان جمع‌آوری شد.

چهارمین جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم مالی غیر عمد با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ستاد دیه استان بوشهر و بخشداری عسلویه با حضور مدیران و کارکنان منطقه ویژه پارس و مقامات محلی و جمعی از خیرین عسلویه ونخل تقی در مرکز همایش های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

کد خبر 1666533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha